dinsdag 25 mei 2010

Pensioen


Mijn collega Roel wordt vandaag 65 jaar. En voor zijn verjaardag een doosje en een geldverpakkinggemaakt.
In het 2e magnoliamagazine stond een doosje van liptonthee met daarin een strook met een tekst. Ik heb gekozen voor een gedichtje.

Het doosje wordt beplakt en met sateprikkers maak je een rol die je eruit kunt trekken. Heb kralen op het eind van de prikkers geplakt.





Zaterdag had ik brads gekocht bij pipoos in Hilversum(die werd heropend op een andere plaats in Hilvertshof)

Deze verpakking heb ik gebruikt om het geld in te verpakken. kaartje nageknipt en versierd met geponste randjes. tekst erop met rubons. Bloemen met een brad bevestigd op de verpakking.




Gister op het feestje gegeven. En werd erg gewaardeerd.

1 opmerking:

  1. Heel erg leuk!!!! Heb je een beschrijving voor mij van dat doosje?? Krijg opeens een idee als juffen kado voor de zomervakantie.

    groetjes,
    Clau

    BeantwoordenVerwijderen