dinsdag 27 juli 2010

maandkit Akkefietje



Vandaag kwam mijn maandkit van juli binnen. een geweldig pakket. paperlijn van bella blvd. all inclusive. een vrolijk lijn met oranje/blauw/groen. een doosje knopen van creative cafe ,groene bloemen eyelets en 3 stukjes lint en een stempelsetje van Ali Edwards voor technique tuesday (lim. edition).een vel monogram letters van BG en letter stickers van doodlebug en cardstock. In elk pakket zit ook een gadget, deze maand een kastje met 24 laadjes. dus heerlijk weer aan de slag









Maar het is het einde van het seizoen en is er ook een extra zomerkit. Ook deze arriveerde vandaag.



Hierin zit de papierlijn van fancypantsdesign- rusted sun. geweldig kleurrijk.en bijbehorend cardstock. Ook een notebook journal met journalsprouts. en weet nu al dat ik van het boekje een minialbum ga maken. Verder 3 vellen cardboardfiguren met o.a een boekje dit is ook van fancypants. verder van Kaisercraft 2 vellen rub-ons borduursteken en letters. En een zakje embelishments met boardfiguurtjes lint en band, knopen en cutouts.
De gadget is een bordje met een foodcover om een leuk setje van te maken.
dus jullie begrijpen dat ik voorlopig weer vooruit kan.

In de dozen zit ook een cd met een nieuwsbrief en beschrijvingen van voorbeelden. Erg leuk. Ik maak niet alles exact na maar haal er erg veel inspiratie uit en sommige LO's maak ik wel na.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten