donderdag 28 juli 2011

Designer for a day

Zag bij een stel blogs een award van designer for a day. Ook de stoute schoenen aangetrokken en een mailtje gestuurd. Nu 2 dagen later ploft er al een envelop op de mat. Met daarin 2 stansjes van kerstballen en een leuke stempel van een sneeuwpop. De eerste kaart er al mee gemaakt, maar nog een aantal ideeën voor andere en zal alles in een keer plaatsen. Wel een leuke aktie.


dus ook hier is het Christmas in july. helemaal te gek daar ik volop bezig ben met de kerstkaarten. vorig jaar geen verzonden daar ik door de pijn in mijn arm er geen zin in had. Ook al heb ik de zin ook nu niet oa door werk aangelegenheden en nog steeds een zere arm maar ja 2 jaar op rij kan niet dus nu moet het en dan is dit een mooie extra schop onder mijn kont.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten