dinsdag 1 november 2011

Dat komt door jouw


Een mooie foto van mijn Guusvriendinnetje Daniella en mijzelf gemaakt op Festyland, waar we natuurlijk weer eens waren voor een optreden van Guus Meeuwis. De titel van de LO is dat komt door jou, een songtitel van zijn hand die precies weergeeft wat er is gebeurt door hem zijn wij vriendinnen geworden en hopelijk zullen we samen nog heel veel optredens en concerten van hem en zijn band kunnen bjiwonen.

Deze lo was de oktoberopdracht van Channieenco een gezellig scrapforum. De strookjes had ik van vellen afgesneden op de achterkant staat de fabrikant en papierlijn(basic grey/out of print). Dus mooi scrappen met mijn afval. zo gebruik je tenminste het hele vel.
Voor de pinwheels heb ik strookjes van 2 cm gebruikt en deze elke 1/4 inch gerild. De bloemmetjes zijn gehaakt en wat rub-ons gebruikt en brads en natuurlijk gespetterd met verf en glimmermist. Ook de achtergrond heb ik met glimmermist gedaan.






de inspiratie voor deze lo heb ik gekregen door een video van Shimelle Laine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten