zondag 29 januari 2012

Cadeautje voor mijn zus Willemijntje


Altijd een probleem, wat geef je de jarige? Mijn zus werd gister 70 jaar, dus daar moest wel iets mee worden gedaan.


Dus het werden 70 bloembollen. Heb een cellebration pack 70 gemaakt. zoals op het kaartje te zien is. Met een artikelnummer.


dus 7 zakjes met 10 bloembollen. Achterop het kaartje de inhoud vermeld. Ze heeft 5 kinderen en 1 kleinkind dus dat werden al gauw de namen van de bollen maar wat met de laatste 10. Ze is geboren in Buren GLD. dus dat werden de laatste 10.


Op de kaartjes van de bloembollen heb ik kaartje gemaakt met foto's van de kinderen en kleindochter en een foto van de Wal in Buren waar ze is geboren.


kaartjes aangekleed met stempel en diecuts gemaakt met de cuttlebug. Blaadjes van de stempel ingekleurd met een sakura gellyroll. De bloem van de stempel verborgen onder papieren bloemmetjes. verder wat brads gebruikt en vlinderstikkers uit mijn voorraad.

Het papier wat ik heb gebruikt is van de lijn Victoria gardens van Echopark. Ook de gebruikte stikkers zijn van die lijn. De kleine letterstikkertjes zijn van adornit. Al met al een geslaagd Cadeau geworden.

Natuurlijk ook nog een bijpassende kaart gemaakt, alleen die was ik dus vergeten mee te nemen en gaat nu op de bus.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten