zondag 8 juli 2012

Mariahout

Guus gaat optreden in Mariahout op 1 september 2012. In het openluchttheater. De kaartverkoop was aan de kassa van het theater op 6 juli 2012. Ik heb er een dagje uit van ge mnaakt om het kaartje te gaan kopen. Was vroeg in de middag in Mariahout en ben dus eerst maar war dingen gaan bekijken. Ben bij de kerk, de grot(die een replica is van de grot in Lourdes0 en in het professiepark geweest. Een heerlijke Mariahoutselunch gedaan bij restaurant de Pelgrim. Zeer de moeite waard. Was heerlijk en veel. Natuurlijk ook bij het klooster geweest, waar Guus is geboren. Moet er wel bij zeggen dat alle dingen gewoon naast elkaar in het dorp liggen. Om 3 uur voor de hekken gaan zitten. Al snel daarna kwamen 2 andere meisjes en daarna mijn vriendin Daniella en Louis uit Eindhoven. Was reuze gezellig. Zelfs thee gehad toen ik voor het hek zat. Wat een service. Er waren 500 plaatsen in de verkoop en Daniella en ik kregen kaart nr. 1 en 2. Waarmee we bij de kassa 2 kaartjes konden kopen. Vriendin Bianca was erg laar en had nr. 217 dus kon gelukkig ook nog 2 kaartjes kopen. Dus dit was de eerste keer dat ik in Mariahout kwam en zal er dus heel snel tijdens het concert voor een tweede keer zijn. papierlijn die ik heb gebruikt is winterland(kerstlijn) van fancypantsdesign

Geen opmerkingen:

Een reactie posten