dinsdag 10 juli 2012

PSVboek en meer

Weer een pagina voor het Guusalbum.  Op deze lo zit de foto waarop het PSVboek is te zien dat ik aan Guus heb gegeven.
Het eerste jaarboek van PSV ergens in de jaren 70. Moest bij een echt psvhart komen en dacht daarbij aan Guus. En dan natuurlijk geven in PSVstadion. Hij nam het cadeau gewoon aan maar toen hij zag wat het was zag je zijn houding veranderen. Zo mooi om te zien. Hij kwam voor me staan maakt een diepe buiging voor me en blies kushandjes. Dit staat voor de rest van mijn leven in mijn geheugen gegrift.
papierlijn is van pinkpaislee/indigobleu Er volgen nog 2 LO's uit deze kit en een gadget. Ben zo blij dat ik weer wat kan doen. Mijn Hobbykamer is bijna klaar. Zodra het af is zal ik ook hier foto's van maken en natuurlijk een LO meemaken

1 opmerking: